Ga direct naar inhoud

IDC MarketScape erkent Capgemini als ‘Leader’ voor SAP-implementaties

26 aug. 2020

Capgemini is erkend als ‘Leader’ in twee MarketScape 2020 Vendor Assesments, namelijk: Worldwide SAP Next-Generation Implementation Services[1] en Worldwide SAP Implementation Services[2].

In de analyse en de perceptie van kopers in het IDC MarketScape for Worldwide SAP Next-Generation Implementation Services 2020 Vendor Assessment is het volgende te lezen: “Capgemini’s wereldwijde netwerk van experts werkt samen met klanten uit alle industrieën op hun SAP-traject. Capgemini creëert meerwaarde en resultaten door het verzorgen van licenties, implementatie, infrastructuur en applicatiebeheer voor bedrijven die wereldwijd gebruik maken van hun SAP delivery en solution design centra, IP en voorgeconfigureerde oplossingen gedurende de hele levenscyclus van de diensten. Capgemini is een SAP-partner en ontwikkelt oplossingen samen met SAP en klanten. Capgemini richt zich op het leveren van end-to-end SAP full cycle services – een business case, een realistische quick-to-value roadmap, een ondersteunende architectuur, een complete service en innovatie”.

Sterke punten uit de IDC MarketScape Assessments

• Worldwide SAP Next-Generation Implementation Services 2020 Vendor Assessment: “Kopers waarderen Capgemini vanwege het volgen van de tijdsplanning, het omgaan met veranderingen in de omvang van het project en het leveren van kwalitatief hoogwaardige ondersteuning voor SAP-projecten. Ook het IDC waardeert Capgemini’s strategie rond leveringsprocessen en de strategie voor channel allianties.”
  • Worldwide SAP Implementation Services 2020 Vendor Assessment:
    “Kopers waarderen Capgemini vanwege het informeren over de waarde van zijn diensten/oplossingen en leveringsmethodieken of -tools die klanten gebruiken. Ook IDC is zeer positief de groeistrategie en prijsstrategie van Capgemini.”

We zijn verheugd dat we door het IDC Marketscape zijn erkend als ‘Leader’ in twee 2020 Vendor Assessments”, aldus Olivier Sévillia, CEO van het Europe Strategic Business Unit bij Capgemini en lid van de Raad van Bestuur. “Onze SAP-experts wereldwijd werken nauw samen met klanten om de SAP-technologie volledig te benutten tijdens hun transformatieproces. Door ons te richten op de specifieke industrie en de unieke behoeften van de klant, kunnen we hen helpen om waarde en resultaten te maximaliseren.”

Ali Zaidi, Research Director bij IDC: “Capgemini is al geruime tijd een wereldwijde SAP-partner en loopt voorop in het leveren van SAP-diensten die aansluiten bij de behoeften van haar klanten. Capgemini biedt de wereldwijde expertise die organisaties nodig hebben om ervoor te zorgen dat hun SAP-projecten, migraties en digitale transformaties de resultaten boeken die voor ogen hadden“.

Klik hier om een kopie te downloaden van het IDC MarketScape: Worldwide SAP Next-Generation Implementation Services.

Over IDC MarketScape

Het IDC MarketScape vendor assessment model biedt een overzicht van het concurrentievermogen van ICT-leveranciers (informatie- en communicatietechnologie) in een bepaalde markt. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een rigoureuze scoringsmethodiek op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria die resulteert in een enkele grafische illustratie van de positie van elke leverancier binnen een bepaalde markt. IDC MarketScape biedt een duidelijk kader waarin het product- en dienstenaanbod, de mogelijkheden en strategieën, en de huidige en toekomstige marktsuccesfactoren van IT- en telecomleveranciers op zinvolle wijze met elkaar kunnen worden vergeleken. Het raamwerk biedt ook kopers van technologie een complete beoordeling van de sterke en zwakke punten van huidige en toekomstige leveranciers.

[1] Bron: IDC MarketScape: Worldwide SAP Next-Generation Implementation Services 2020 Vendor Assessment, Doc #US46141520, Juni 2020

[2] Bron: DC MarketScape: Worldwide SAP Implementation Services 2020 Vendor Assessment, Doc #US45354920, Juni 2020