Capgemini Hanselin puitesopimustoimittajaksi

09 Mar 2017

Puitesopimuksen myötä Capgemini tarjoaa valtionhallinnon organisaatioille Red Hat- ja SUSE-tuotteiden jakelukanavan, avustaa soveltuvimpien tuotteiden valinnassa sekä vastaa hankittuja tuotteita koskevan kirjanpidon ja rekisterin ylläpidosta. Palvelun myötä valtion ja muiden Hanselin asiakkaana olevien hankintayksiköiden hankintavolyymi saadaan keskitettyä ja sen seurantaa parannettua. Myös kustannusten ja logistiikan näkökulmasta edut ovat merkittävät.

Capgemini toimittaa palvelua Hanselin puitesopimusta hyödyntäville asiakkaille Suomessa. ”Meille on tärkeää varmistaa laadukas ja asiantunteva palvelutoimitus tietoturvaa unohtamatta. Uskon, että yrityskulttuurillemme tyypillinen toimintamalli on kaikille osapuolille eduksi”, kertoo Capgeminin Cloud Infrastructure Services -yksikön pohjoismaisista asiakkuuksista vastaava johtaja Petter Moge. Julkisen sektorin asiakkuuksiin Suomessa keskittyvä asiakkuusjohtaja Pentti Rosendahl korostaa tiiviin asiakasyhteistyön merkitystä: ”Capgeminillä on pitkät perinteet julkisen sektorin IT-palveluiden toimittamisesta Suomessa. Uskon, että Hanselin puitesopimuksen myötä valtion ja muut Hanselin asiakkaana olevat hankintayksiköt kokevat asioivansa Capgeminin kanssa sujuvan yhteistyön merkeissä.”

Capgemini

190 000 ihmistä yli 40 maassa työllistävä Capgemini täyttää 50 vuotta vuonna 2017 ja kuuluu maailman johtaviin konsultointi-, teknologia- ja ulkoistuspalveluja tarjoaviin yrityksiin. Capgemini Groupin liikevaihto vuonna 2016 oli 12,5 miljardia euroa. Yhteistyössä asiakkaidensa kanssa Capgemini luo ja toimittaa teknologia-, liiketoiminta- ja digiratkaisuja, jotka mahdollistavat asiakkaille tavoitteiden saavuttamisen innovatiivisessa hengessä. Syvästi monikulttuurisena organisaationa Capgemini on kehittänyt oman työskentelytapansa, the Collaborative Business ExperienceTM, ja hyödyntää globaalia Rightshore®-toimitusmalliaan.

Lisätietoa www.capgemini.com ja www.capgemini.com/fi-en/.

Rightshore® on Capgeminin rekisteröity tavaramerkki.

Lehdistöyhteydet:

Gunilla Resare