Ga direct naar inhoud

Capgemini sluit zich aan bij Cybersecurity Tech Accord

09 nov. 2018

Capgemini sluit zich aan bij de Cybersecurity Tech Accord, een groeiende, internationale alliantie van ruim 60 toonaangevende technologie bedrijven die zich toeleggen op het promoten van een veiliger, online wereld door samenwerking te bevorderen en zowel klanten als eindgebruikers te beschermen en hen te helpen zich te wapenen tegen dreigingen.

Met zulke hoge dreigingen en risico’s wereldwijd, is cyberbeveiliging een enorme uitdaging om aan te pakken, zowel wat betreft technologie als voor de maatschappij. Daarom is er behoefte aan een industriële samenwerking. Capgemini levert dagelijks end-to-end advies-, beschermings- en monitoringdiensten om klantenorganisaties en haar eigendommen te beveiligen. Als ondertekenaar van het Cybersecurity Tech Accord zet Capgemini zich in om de beveiliging van cyberspace te versterken door ervaringen, expertise en best practices te delen met de wereldwijde technologie-industrie, om zo een platform te creëren voor dialoog, ontdekking en daadkrachtige actie. Door toe te treden tot het Cybersecurity Tech Accord onderschrijft Capgemini de volgende kernprincipes, waarbij het zich richt op:

1. Bescherming van klanten en eindgebruikers overal
  2. Bestrijding van cyberaanvallen tegen onschuldige burgers en bedrijven
  3. Gebruikers, klanten en ontwikkelaars ondersteunen bij het versterken van
    cybersecurity bescherming
  4. Samenwerking met gelijkgestemden om cybersecurity te verbeteren.

Lees hier het gehele nieuwsbericht.