Ga direct naar inhoud

2018 Capital Markets Day

30 okt. 2018

Vandaag organiseert Capgemini de Capital Markets Day 2018 in Londen. Deze is gewijd aan financiële analisten en institutionele beleggers.

De Group presenteert zijn strategie op gebied van portefeuillebeheer en klantgerichtheid: twee factoren die belangrijk zijn voor groei, winstgevendheid en veerkracht. Verschillende bedrijven, van wie de digitale transformatie door Capgemini wordt ondersteund, zullen deze thema’s illustreren.

De presentaties die tijdens het event worden gebruikt, kunnen worden gedownload op onze website voor beleggers: https://investors.capgemini.com/capital-markets-day-2018.

Tijdens deze gelegenheid herhaalt de Group zijn ambitie om op middellange termijn een operationele marge tussen 12,5% en 13,0% en een organische groei tussen 5% en 7% te realiseren.

2018 OUTLOOK

Zoals eerder aangekondigd, bij de presentatie van de cijfers in Q3, wil de Group in 2018 zijn groei versnellen met een omzetgroei van meer dan 7,5% bij constante wisselkoersen, de winstgevendheid verhogen met een operationele marge van 12,0% tot 12,2% en een organische vrije kasstroom van meer dan 1 miljard euro genereren.

February 14, 2019                  2018 resultaten

April 25, 2019                         Publicatie van cijfers Q1, 2019